Wybierz język: polski
Zapraszam na moje profile społecznościowe:
Data publikacji: 25 lipca 2018

Ulotka wyborcza kandydata.

Strona tytułowa.

Na pierwszej stronie ulotka powinna prezentować kandydata, lidera, numer listy i miejsce. Kolejno powinna zawierać główne hasło wyborcze odwołujące się do całego programu. Najlepiej kiedy pierwsza strona ulotki jest taka sama, jak grafika plakatu wyborczego ze zdjęciem włącznie.

 

Wnętrze ulotki – część centralna.

Po wewnętrznej stronie powinien zostać ujęty program wyborczy – koncepcje i pomysły na rozwój miasta, gminy, powiatu i regionu, zinterpretowane zgodnie z oczekiwaniami wyborców. Ponadto, własne pomysły i koncepcje ujęte w wyborczych zobowiązaniach.

Mile widziane jest aby kandydat obok programowych treści zawarł krótki opis swojej działalności, który potwierdzać będą np. zdjęcia z imprez, wydarzeń lub publicznych wystąpień. Warto więc pamiętać aby w kampanii, m.in. na ulotkach wyborczych ukazać „ludzi wymiar kandydata” – rodzinę, radość, wzruszenie, te wartości, które w wyraźny sposób utożsamiają go z wyborcą o odwrotnie. Działanie to pozwoli bardziej zbliżyć się do wyborców i nawiązać z nimi relację opartą na pozytywnych emocjach.

 

Tył ulotki.

Na odwrocie ulotki powinien znajdować się nr telefonu, adres email, siedziby sztabu i komitetu wyborczego, najlepiej z mapką dojazdu. Ponadto, adres strony internetowej i zaproszenie do odwiedzenia profilu społecznościowego np. na Facebooku.

 

Wyróżnij się!

W wyborach najbardziej liczy się rozpoznawalność kandydata, organizacji lub partii. Warto więc, dobrze rozpocząć kampanię zwiększenia własne rozpoznawalności np. ukierunkowane działanie w mediach społecznościowych kojarzone z konkretną osobą, hasłem, symbolem, znakiem rozpoznawczym lub logo. Choć wyborcy znak „x” stawiają zawsze przy nazwisku kandydata, na którego głosują, wytrawni gracze utożsamiani są z konkretą postawą, cechą charakteru lub osobowości, zdarzeniem nawet emocjami. A partie i organizacje chętnie posługują się logotypami dla wywołania określonych skojarzeń. Dlatego poza aktywnością, istotne jest przypisanie kandydatowi wyrazistej cechy lub symbolu charakterystycznej dla osoby/nazwiska lub listy.

Kariera w polityce.
Jak rozpalić w sobie charyzmatycznego lidera i mówcę?

Kariera w polityce to książka dla każdego, kto swoją aktywność zawodową chce połączyć z polityką, rozbudzić w sobie charyzmatycznego lidera i mówcę, zwiększając przez to własną rozpoznawalność, pewność siebie dla wybrzmienia indywidualnej marki. W książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które talenty i umiejętności rozwijać, aby stać się silnym przywódcą, mężem stanu. Ponadto, dowiesz się jaką strategię i taktykę przyjąć aby zwiększyć swoje szanse w kampanii wyborczej, a niepowodzenie przekuć w zwycięstwo.

DODATEK SPECJALNY - sploty charyzmatycznych stylów, techniki wywierania wpływu oraz style komunikowania w polityce i biznesie.

Dowiedz się więcej
bartoszczupryk.pl